Заправка кондиціонеру Універсал-АВТО

Системи клімат-контролю, а також системи кондиціонування повітря працюють на фреоні – спеціальній рідині. Фреон поступово випаровується, що є нормальним явищем, тому рекомендується стежити за його рівнем. Якщо після заправки фреоном рівень швидко падає і є відчуття, що рідина випарувалася до нуля, рекомендуємо звернутися до спеціалістів. Визначити причини надмірного використання фреону можна в автосервісному центрі "Універсал-АВТО". До нас легко дістатися зі сторони станцій метро Нивки, Сирець або масиву Виноградар. Наша адреса: вул. Авіаційна, 19 (колишня Академіка Туполєва).

 

 

Заправка фреону: коли потрібна

Система клімат-контролю балансує температуру всередині автомобіля. Вона підтримує повітря сухим і теплим взимку, а у спекотну літню погоду – прохолодним. Вона також запобігає потраплянню пилу та бруду зовні й очищає повітря всередині автомобіля.

Майстри автосервісного центру "Універсал-АВТО" зазначають, що навіть якщо рівень фреону падає на 15% щорічно, це нормально. Але якщо більше – потрібна ретельна перевірка кондиціонера, адже скоріш за все це свідчить про суттєві негаразди.

Ви можете одразу не помітити нічого незвичайного, оскільки система кондиціонування продовжуватиме працювати навіть у разі втрати великої кількості фреону. Така ситуація дуже небезпечна, оскільки кожного разу, коли система кондиціонування запускається, автомобіль змушений працювати на підвищеній потужності. Спочатку Ви можете не помітити жодних проблем із системою, оскільки салон автомобіля охолоджується. Однак щоразу, коли Ви їдете "на межі", системи автомобіля піддаються негативному впливу і слабшають.

Тому рекомендується дотримуватися правил і порад Вашого автомеханіка і проводити огляд автомобіля не рідше одного разу на рік.

 

Ось деякі підказки, як можна самостійно визначити, що кондиціонер зламався: 

  • салон дуже повільно охолоджується;
  • кондиціонер працює шумно, особливо в перші хвилини після пуску;
  • в салоні з'являється неприємний запах.

 

 

Як налаштувати систему

Насамперед потрібно якомога швидше звернутися в автосервіс, якщо помітили нетипову поведінку транспортного засобу. 

Ремонт та чистка кондиціонера починаються з відкачки залишків старого фреону. Після цього перевіряється резервуар на випадок виникнення тріщин, адже через них може витікати рідина. Якщо це не допоможе – потрібна більш ретельна діагностика проблеми. В особливих випадках доведеться розібрати торпеду. Коли причина буде знайдена та усунена, ми заправимо невелику кількість оливи для змащування рухомих деталей компресора і лише потім заправимо резервуар новим фреоном.

Цей начебто простий процес вимагає майстерності та досвіду. Адже при тестуванні ми використовуємо велику кількість сканерів та сучасне обладнання, аби діагностика займала мало часу та давала найточніші дані. 

Завітайте до нас в АЦ "Універсал-АВТО" та самі переконайтеся в нашій професійності